למרות שהוסיפה תשלום על 'אחזקה', התבקשה לשלם על התיקון

    המוקד הציבורי No Comments on למרות שהוסיפה תשלום על 'אחזקה', התבקשה לשלם על התיקון

    המוקד הציבורי: טלי רכשה מזגן אלקטרה בשנת 2020, והוסיפה תשלום על שירותי אחזקה, כעת היה צורך לתקן את המזגן וחברת אלקטרה ביקשה תשלום על ביצוע עבודה מיוחדת | האזינו

    ארכיון צילום: Nari Shohat/Flash90     
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טלי רכשה מזגן אלקטרה בשנת 2020, והוסיפה תשלום על שירותי אחזקה, כעת היה צורך לתקן את המזגן וחברת אלקטרה ביקשה תשלום על ביצוע עבודה מיוחדת. לאחר התערבות תכנית המוקד הציבורי של קול חי, החברה ויתרה לה על התשלום.

    תגובת אלקטרה: "ברשות הלקוחה מזגן שרכשה בשנת 2020 – עם סיום תקופת האחריות על פי דין, הלקוחה רכשה שירות אחזקה, בכפוף לתנאי הסכם אחזקה, אשר תנאיו חלים על הצדדים כיום. לאחרונה, הלקוחה פנתה אל שירות הלקוחות של אלקטרה מוצרי צריכה בתלונה על תקלה. טכנאי מטעמנו ביקר בבית הלקוחה ומצא שיש צורך להחליף את המדחס של היחידה החיצונית. לשם ביצוע העבודה יש צורך להכניס את היחידה המותקנת מעבר לחלון בית הלקוחה. נציג מטעם החברה, הסביר ללקוחה שבהתאם לתנאי הסכם האחזקה – מדובר בעבודה שאינה כלולה בשירות האחזקה השנתי שהלקוחה רכשה וכי הדבר הוחרג מפורשת בתעודה האמורה, אשר נמסרה לה במעמד רכישת השירות. לאחר שיח נעים ומכבד בין הלקוחה לבין מנהלת השירות של החברה, ומיוחד עבור הלקוחה, הגענו לפתרון מוסכם לשביעות רצונה המלא של הלקוחה .

    "חשוב לציין, שאלקטרה מוצרי צריכה דוגלת במתן שירותים ואספקת מוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר. החברה מציבה לנגד עיניה את שביעות רצון לקוחותיה כערך עליון ובהתאם לכך, תמשיך להעניק את מיטב שירותיה למאות אלפי לקוחותיה המרוצים".



    0 תגובות